WIELGOMŁYŃSKA DYCHA

Regulamin biegu ulicznego

WIELGOMŁYŃSKA DYCHA

02.08.0225r

I.CEL IMPREZY

  1. Popularyzacja biegania, jako zdrowego i aktywnego stylu życia
  2. Integracja środowiska lokalnego
  3. Promocja Gminy Wielgomłyny

II.ORGANIZATOR

Organizatorem WIELGOMŁYŃSKIJ DYCHY, zwanego dalej biegiem jest: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Wielgomłynach

III.TERMIN I MIEJSCE

  1. Termin: 02.08.2025r godz. 16.00
  2. Start, Biuro Zawodów oraz Meta biegu znajdują się: Filia GOKiS, Zagórze 24A Gmina Wielgomłyny

IV.TRASA

  1. Dystans / limit czasowy: 10 km./ 1 h 30 min (trasa bez atestu, wymagająca +/- 100m)
  2. Gdzie odbywa się bieg / jak biegnie trasa / informacja o zabezpieczeniu trasy Trasa Zagórze-Wielgomłyny-Zastawie-Karczów-Wólka Bankowa – Zagórze

V.OPŁATA STARTOWE

  1. Opłata startowa wynosi: 30,- zł od mieszkańca Gminy Wielgomłyny, 60,- zł .od pozostałych osób startujących.
  2. W dniu zawodów opłata wynosi: 50,- zł osoby z gminy Wielgomłyny, 80,- zł pozostałe osoby – płatne gotówką w budynku Filii GOKiS w Zagórzu
  3. Zawodnicy startują na własny koszt lub organizacji zgłaszającej.
  4. Koszty organizacyjne pokrywają organizator i partnerzy.

VI.LIMIT

  1. Limit zawodników wynosi 70 osób.
  2. Organizator ma prawo do zwiększenia limitu zawodników bez podania przyczyny.

VII.ZAPISY

  1. Elektroniczna rejestracja zawodników trwa od 20.06.2025r do 25.07.2025r. i odbywa się za pomocą strony internetowej: https://www.e-gepard.eu
  2. W przypadku, gdy liczba osób zgłoszonych do biegu poprzez elektroniczny formularz będzie mniejsza niż 70 osób, możliwe są także zapisy w dniu biegu w Biurze Zawodów.
  3. We wszystkich sprawach związanych z rejestracją elektroniczną prosimy o kontakt pod adresem e-mail: j.pachulski@idsl.pl bądź telefonicznie 606 109 243.
  4. Numery startowe oraz chipy do pomiaru czasu będą wydawane w dniu zawodów w Biurze Zawodów za okazaniem dowodu tożsamości.
  5. Biuro zawodów będzie mieściło się w świetlicy wiejskiej Zagórze 24A i będzie otwarte od godz. 13.30. Kontakt do organizatora 721-717-730.

VIII.PROGRAM ZAWODÓW

godz. 14.30- wydawanie numerów startowych;

godz. 15.50- ustawianie się uczestników biegu na linii startowej;

godz. 16.00 – start biegu;

godz. 17.40-  zakończenie biegu;

godz. 17.50- wręczanie nagród;

godz. 18.00- wydawanie posiłków regeneracyjnych dla uczestników biegu.

IX.WARUNKI UCZESTNICTWA

W biegu mogą brać udział wszyscy chętni, którzy spełniają poniższe warunki: w zawodach może wziąć udział każdy pełnoletni zawodnik, który zgłosi swoje uczestnictwo w biegu za pomocą formularza zgłoszeniowego, wniesie opłatę startową oraz w dniu biegu w Biurze Zawodów podpisze oświadczenie o biegu na własną odpowiedzialność (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.09.2001r. Dz. U. Nr 101 poz. 1095).

X.SZATNIE, DEPOZYT

  1. Szatnie i depozyt znajdują się w Zagórze 24A
  2. Za rzeczy wartościowe pozostawione w depozycie organizator nie odpowiada.
  3. Pozostawienie i odbiór depozytów odbywać się będzie na podstawie numeru startowego.

XI.ZASADY KLASYFIKACJI I PRZYZNAWANIA NAGRÓD

  1. Klasyfikacja wśród kobiet i mężczyzn będzie prowadzona niezależnie dla biegu,
  2. W klasyfikacji indywidualnej nagrodzeni zostaną: trzy kobiety z najlepszym czasem przebiegu oraz trzech mężczyzn z najlepszym czasem przebiegu, można dopisać że też wyłonimy najlepszych biegaczy z naszej gminy
  3. Zawodnik na mecie bez numeru startowego i elektronicznego chipu do pomiaru czasu, nie będzie sklasyfikowany.
  4. Wyniki biegu zostaną opublikowane na stronie: GOKiS Wielgomłyny oraz Urzędu Gminy w Wielgomłynach
  5. 70 osób, które spełnią warunki uczestnictwa biegu i go ukończą otrzymają pamiątkowy medal.
  6. Dokładne informacje o nagrodach będą publikowane na stronie GOKiS Wielgomłyny Urzędu Gminy w Wielgomłynach.

XII.POMIAR CZASU

  1. Klasyfikacja zawodników odbywa się na podstawie czasu rzeczywistego (czas brutto).
  2. Pomiar czasu będzie prowadzony elektronicznie, za pomocą chipów.
  3. Numer startowy należy zamocować z przodu koszulki. Zabrania się jakiejkolwiek modyfikacji w zamocowaniu numeru startowego. Posiadanie numeru startowego zamocowanego w w/w miejscu jest warunkiem sklasyfikowania.

XIII.POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Bieg rozegrany będzie bez względu na warunki atmosferyczne.
  2. Uczestnicy biegu biorą w nim udział na własną odpowiedzialność.
  3. Uczestnicy powinni być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków przez jednostki zgłaszające lub indywidualnie – organizator nie zapewnia żadnej formy ubezpieczenia grupowego.
  4. Podczas biegu zawodnicy muszą posiadać numer startowy przypięty z przodu, centralnie na klatce piersiowej.
  5. Przebywanie na trasie biegu bez ważnego numeru startowego jest niedozwolone. Osoby bez ważnego numeru startowego będą usuwane z trasy przez obsługę Biegu.
  6. Ze względów bezpieczeństwa w Biegu zabroniony jest udział osób poruszających się na rowerach, wrotkach, rolkach, deskorolkach itp. oraz biegnących ze zwierzętami.
  7. Zabrania się wnoszenia na trasę biegu przedmiotów, które mogą być niebezpieczne dla innych Uczestników.
  8. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich zasad i przepisów, które mają zastosowanie do uczestnictwa w Biegu, w szczególności zasad fair play oraz niniejszego regulaminu.
  9. Organizator zapewnia napoje na trasie oraz posiłek regeneracyjny na mecie.
  10. Zawodnicy pokonujący dystans biegu w sposób niedozwolony zostaną zdyskwalifikowani.
  11. Pozostawanie na trasie biegu po upływie wyznaczonego czasu, jak również nie stosowanie się do decyzji sędziów przenosi na uczestników odpowiedzialność stosownie do obowiązujących przepisów ruchu drogowego oraz Kodeksu Cywilnego.
  12. Podczas biegu będzie obecny ratownik medyczny.
  13. Organizator zastrzega sobie prawo do zezwolenia personelowi medycznemu zatrudnionemu w imieniu Organizatora do udzielenia pierwszej pomocy medycznej lub wykonania innych zabiegów medycznych, także transportu Uczestnika poszkodowanego w bezpieczne miejsce.
  14. Decyzje personelu medycznego dotyczące dopuszczenia lub kontynuowania biegu podczas imprezy są ostateczne i nieodwołalne.
  15. Pobranie numeru startowego i podpisanie listy startowej jest jednoznaczne z przyjęciem warunków regulaminu.
  16. Uczestnicy wyrażają zgodę na wykorzystanie przez organizatora ich wizerunku w celu promocji imprezy i dokumentowania zawodów, a także na wykorzystanie ich wizerunku w celu promocji biegu przez podmioty współorganizujące, partnerów oraz sponsorów zawodów.
  17. Interpretacja regulaminu należy do organizatora.
  18. Organizator zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie bez podania przyczyny.
  19. Dodatkowe informacje o partnerach, nagrodach i innych sprawach związanych z zawodami będą publikowane na stronie internetowej oraz profilu: Gminy Wielgomłyny

„Bieg Unijny Radomsko 2025” realizowany w ramach zadania publicznego z zakresu kultury fizycznej w 2025r pn. „Wydarzenie sportowe w Łódzkiem” imprezą biegową dla dzieci i młodzieży. Impreza zostanie rozegrana w czwartek, 1 maja 2025 roku w Parku Świętojańskim w radomsku. Początek o godz. 10:30. Na wszystkich startujących czekają medale, a na czołowych biegaczy w kilku kategoriach wiekowych puchary.

„Bieg Unijny Radomsko 2025” organizowany jest przez Powiatowe Zrzeszenie LZS w Radomsku w partnerstwie z Urzędem Miejskim w Radomsku oraz Starostwem Powiatowym w Radomsku.

W ramach imprezy planowane jest rozegranie biegów na różnych dystansach. Obowiązują następujące kategorie wiekowe i dystanse:

  1. 11:00 – bieg roczniki 2018 – 2020 – ok. 150 m (można z rodzicami)
    II. 11:15 – bieg roczniki 2017 – 2016 – ok. 300 m
    III. 11:30 – bieg roczniki 2015 – 2014 – ok. 500 m
    IV. 11:45 – bieg roczniki 2013 – 2012 – ok. 800m                                                                                                                                                                   V. 12:00 – bieg roczniki 2011 – 2008 – ok. 1000m

Pierwsze trzy osoby w kategoriach wiekowych III, IV, V, otrzymają puchary. Wszyscy uczestnicy biegu zostaną uhonorowani pamiątkowymi medalami.

Start i meta usytuowane będą w Parku Świętojańskim w Radomsku. Przy wejściu od strony MDK będzie się mieścić Biuro Zawodów, czynne w dniu startu w godz. 9:30-12:30.

Zapisy do biegu prowadzone są w wersji elektronicznej na stronie internetowej: https://www.e-gepard.eu/ od 10.04.2025r (konto zakładamy na dane dziecka)

Termin zapisów upływa 29 kwietnia 2025 roku o godz. 20:00 lub po wyczerpaniu limitu uczestników (100 osób). Brak wpisowego.

Do Biura Zawodów należy dostarczyć wypełnioną kartę uczestnika wraz z pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna dziecka na udział dziecka w zawodach oraz pisemnego potwierdzenia wzięcia pełnej odpowiedzialności za udział dziecka w zawodach. https://agawasport.pl/wp-content/uploads/2025/04/Zgoda-Bieg-Unijny.pdf

Informacje na temat biegu można uzyskać u organizatorów:

Gorąco zapraszamy do udziału w imprezach. Biegi dla dzieci to propozycja rodzinnej zabawy, więc zachęcamy do wspólnego udziału. Dzieci będą mogły wyruszyć na trasę z rodzeństwem, przyjaciółmi albo rodzicami. Zachęcamy do gorącego dopingu i wsparcia dzieci na trasie. Każdy uczestnik otrzyma na mecie pamiątkowy medal.

 
 
Scroll to Top